ruveydatas bunu 4. Ayda yapmasi gerekiyor. Yani gelisimsel olarak. Normali bu. Ayaklarina bastirmak icin de 1 dk uzun bi sure 6 ay oncesi. Doktor boyle soyluyor. Sadece basmasi icin tesfik etmek gerekiyormus(3 aydan sonra) ama uzun sureli bastirmak dogru degilmis. :) benim ikizlerim var. Premature dogdular 4 ayliklar suan kafayi kaldiramiyolar ellerinden tutup çekince yatay zeminde. Mekik calisiyoruz oturma. Duzeltilmisleri daha 3 aylik doktor normal dedi.