Yasmnnnn Kızlar kızım tam 3 aylık bugün. 2. Ayda meme reddi yaşadık ve sütüm tükendi. Mamayla devam ediyoruz ama bugün biberonda aşırı ağlıyor hem aç hem istemiyor napcağımı bilmiyorum yaşayanlar neden olur bu napmak lazım
Ysgl26 Yasmnnnn 3 ve 4. Aylarda meme yada biberon reddi olabiliyor canım. Ben kucağıma alıp emzik verip sakinleşip hafif uykusu gelince tekrar emziriyodum o dönemlerde
Ftmatc Yasmnnnn diyer mama markalarına göre ağır bı mama derler hep bazı bebeklerde sıkıntı oluşturur Muş öyle duymuştum bende bebeğimde kullandım ağır geldi tuvalet sıkıntısi yaşadı değiştirdim şuan Bebelac Gold veriyom bu biraz hafif Aptamil e göre bi 400 Gr al dene kabul edecek mi bakalım
Yasmnnnn Ftmatc bilemiyorum hep bunu içiyordu bebelac gold çok duydum zaten bir süre sonra ona geçmek istiyorum daha uygun ve güzelmiş teşekkür ederim öneriniz için🥰