Sezeryan doğum yaptım yeni yeni sütüm kendine geliyor bebeğim doğum kilosuna ulaşamamış günde 20 grm kadar almış yeterli değilmiş fakat boyu 48 cm di 50 cm olmuş. Boyu uzadığı için mi kilo almadı? Şimdi mama versem beni emmeyi bırakacak mı? Sarılık yükselmiş mama ve emmeyle geçecek dediler bir yol gösterin beni emmeyi bırakmaz değil mi , bu zamanda mama da verilir degil mi?