Kuzey03 Merhaba kızlar bebeğim 1 ay 16 günlük 3800 doğdu 3650 ile hastaneden cıktık şuan 6 kilo olmuş maşallah diyeyim ama fazla alıyor ilerisi için sorun olmazmı az emiyor sık emiyor sürekli emmek istiyor siz düzenlimi veriyorsnz iki saatte ve ya üç saatte bir ya emicek ya uyuyacak zaten gaz sancıları yüzünden durmuyor
Elifinci17 Kuzey03 benim kızımda 3300 le çıktık hastaneden 1 aylıkken 5300 iki aylıkken de 6800 dü. Top gibi yuvarlanmaları dışında sorun olmaz merak etmeyin benim iki kızımda öyleydi. 😅Yürümeye başlasın zayıflıyorlar zaten. kilo alıyor diye emzirme aralarını açmayın biliyorsunuzdur zaten bu aylar meme kenesi oldukları aylar. Etrafı görmeye başlasın memede durmuyorlar zaten
Rav-Ebu Kuzey03 3200 doğdu 1 aylıkken 5,000 kiloyu 40 günlükken 5,300 du 2 aylıkken 5,800 şuan tam 3 aylık 6,750
Kuzey03 Biz3kisiyiz_ evet anne sütü sadece ilk çocugumda erkekti ondan kalan kıyafetleri giydiriyorum buda erkek onun 3. Ayda giydikkerimi giyiyor şuan 🙊☺️
2prnses1prens Elifinci17 benmkinin boyu kilo kilo maşallahı var 1.5 aylık ama baya bildiğin yuvarlanıyo 🫢😂 top gibi kaldı çocugum
Ahsenkus Ay masallah tosuna ama sanki çok almış gibi. Doktorlar en az 600 Gr almasi lazım diyorlar ortalama 1 kg imiş. Sizinki bayağı fazla almis. 2 ay kontrolünde doktora sorun inşallah normaldir🌸
Kuzey03 Ahsenkus işte dün doktora gittm ben kalça ultrson için o zaman baktılar gazlı falan dedim 6 kl bu kadar beslersen tabi gaz olur dedi
Fatima_agaliyeva Kuzey03 benim kizimda 2925 qr dogdu, 1 ayliginda 5180 olmusdu😄 yani cok kilo almasi normal, 2 ayindada 6400 olmusdu yani amm simdi 5 aylik ve ayda 500 600 aliyor kilo yani buyudukce alisimi yavasliyo o yuzden endiselenmeyin ve bol bol emzirin
kayraninannesiiii 2550 prematüre olarak doğduk.. şuan 54 günlüğüz 5070 Gr olmuş bugün doktora gittik ☺️
Mirass Benim bebiş 3145 doğdu bugün 1 aylık 3900 acaba çok mu az bilemedim sizin rakamları görünce Sezeryan oldu doğumum acaba onla ilgisi olabilir mi gelen sütun yarayıp yaramadığı
Begummylmz Benim kızım 2915 doğdu şu an 4400 ama anne sütü az geldiği için mama başlatmıştı bize doktor