Seda_korkmaz06 Merhaba hanımlar. 45 günlük bebeğim var son 1 haftadir ara ara ağzında sakın varmış gibi yapıyor. Doktora götürdüm boğazlarına felan baktı doktor birşey yok dedi. Bilgisi olan var mı sizce neden öyle yapıyor.
Elifinci17 Seda_korkmaz06 ağzına kusmuğu geliyor olabilir ya da sebepsiz yapabilir. İki bebeğimde yapıyordu yapar yani bebekler sorun yok 😊
Tugce Seda_korkmaz06 Bunu emzirme danışmanıma endişe ile sormuştum. Bebeğim sinirlenince yapıyordu. 3 tür emme hareketi varmış. Sakız çiğner gibi yaptığı da onlardan birisiymiş. Kendini rahatlatmak için yapıyorlarmış. Sorun yok ama vaziyetten şikayetçi anlamına geliyor 🐣😅
tugceizgi Betul-08 o zaman bizde bir sorun var. Ağzını sakız çiğniyor gibi yapıyor ama gazını çıkarmamama rağmen kusmuyor.
tugceizgi Seda_korkmaz06 oğlum çok çabuk acıkan bir bebek. Çok yefiği zaman kusuyor sadece. Her zaman kusan bir bebek değil. Geceleri gazını çıkarmadan yatırıyorum kusmuyor mesela