SunnyG Doktorum estetik dikiş, iz kalmayacak dedi ama sanki böyle olmaması lazımdı. Dokununca da bombeli, dümdüz değil yani. 1.5 ay bephantol antiscar jel kullandım.
Nazlican SunnyG Evet böyle olur, iz kalmaması izin baya baya baya zaman lazım. Renk değiştirecek falan. İz kalacak ama belli belirsiz. 10 ay oldu hala böyle benim de mesela
Emelkklce SunnyG yani bilemedim açıkcası benim 40 ım çıktığında iz bembeyaz olmuştu vardı resim istersen görsel atarım şuan 1 yıl oldu hiç yok
birmelekannesi0 Sizinki yine iyi benimde 3 ay oldu bugün ve enfeksiyon var hâlâ düzelmedi akıntı şeklinde
Zkyasf birmelekannesi0 benimde sizinki gibiydi hergun mutlaka batikonla pansuman yapin kuru tutun bazende havalandirin biraz acikta dursun ve fujidin krem var kullanin mutlala hemen toparlanirsiniz o enfeksyonu ve akntiyi ben cok kotu yasadim bu sekilde cabuk toparladm size tavsiyem
SunnyG Emelkklce atabilir misiniz bakalım. Herkes normal demiş gerçi ama hiç başka sezaryen izi görmedim
123cennet4_ Maalesef benimde bu şekilde bombeli hatta çok korktum ilk zaman bazıları geçer diyor bazıları kalır bakıp göreceğiz artık
Laydaren SunnyG tamamen vücudunuzun yaralara karşı iyileştirici gücüyle alakalı. 7.5 ay önce doğum yaptım. Hala izim belli oluyor. Bazı yerler beyazlaşsa da çoğunlukta bir kırmızılık var. Zamanla bu görüntü azalacak. Ama herkeste tamamen de gitmiyor.
Muru SunnyG evet benim 1,5 sene oldu şimdi şimdi yanlarından şişlikler inmeye başlamış ortası hala bombeli şiş gibi
Barlas_mom SunnyG o aylarda buna yakındı ama bu kadar kırmızı değildi benim de oğlum 7 aylık oldu beyazladı şimdi çok belli olmuyor
Emelkklce Melekasaf şuan inan ki hiç yok bazen ağda yapınca kızarıyor o zaman hatırlıyorum a benim bi kesim var diye normalde görünmüyor hiç ben özellikle istedim dikişim güzel estetik olsun diyo kadınında eline sağlık hem küçük hem ince bi çalışma yapmış 😂4 kilo bebeği burdan nası çıkarmış sadece ona şaşırıyorum