Belissimo 4 gün sonra 40 ı çıkıyor. Hani herşey düzelirdi. Daha da beter oluyor. 2 gündür iyice değişti sürekli ağlıyor sürekli mutsuz elimizde kaldı çocuk ne yapacağımızı şaşırdık artık kafam allak bullak... 3 ayında da gaz biter diyorlar artık ona da inanmıyorum. Hayatım bitmiş gibi
Gorursensoyle Belissimo aynısını yaşadım tam düzeldi derken şuan 4.ayımıza gireceğiz ve yine başladı hiç susmuyor ve uyumuyor zorla boğazını yırtarak uykuya daldırıyoruz gerçekten de geçmiyormuş bu biter hop diş çıkarması başlar derken böyle böyle devam..