Ervaserra1 Uyku egitimi veriyorum kızım 9 aylık 3. Gün oldu piş piş sesi açıyorum ama doğrusunu bilmiyorum eğitim verenler açılmamalımı ses ???
Lavantakokusuuu Ervaserra1 ben 3.aydan beri açıyorum o sesi. Kapatınca da uyanmadı bu zamana kadar 10 aylık 😊
Ervaserra1 SunnyG anladım bası uyku eğitmenlerinin ninni ile başladığını gördüm internette inşallah onuda bırakırız