mrvelfada kendime soruyorum bu soruyu ve kocaman bir asla diyorum :)
Yaşım 32. Oğlum dokuz buçuk aylık. Olur da çektiğim sıkıntıları unutup, hafıza kaybı yaşarsam; bi çılgınlık yapıp akli melekelerimi devre dışı bırakıp çocuk yapmak istersem aralarında dört yaş olur herhalde.
Oğlumun ilk üç ayında gecenin üçünde oğlum kucagımda evi turlarken her gün “ bir daha asla çocuk yapmıcam” diye tekrar tekrar söyleniyordum 🥹
Şimdi daha rahatım oğluma aşığım hatta başka çocuk yapsam onu bu kadar sever miyim diye tereddüt ediyorum. O yüzden birbirimize doyalım,ona emeğimi vereyim onu güzel yetiştireyim varsın kardeşi olmasa da olur.
Senin bebeğin kolay bi bebektir. Maddi sıkıntın yoktur. Gözün kesiyordur yaparsın. Ama ben sırf kardeşi olsun aman yaşım geçiyor diye de çocuk yapmam yani.