balpetegimmmm Göz altlarım zaten çöküktü . İş çocuk ev derken iyice çöktü. Işık dolgusu düşünüyorum. Yaptıran var mı? Fiyat , iyileşme süresi , kalıcığı hakkında bilgi verebilecek olan var mı kızlar ?
Noname21 balpetegimmmm benim irsi yani var malesef. Araştırdım birZ 6 ayda bir yenilemek gerekiyormuş fiyatıni bilemiyorum
meg2022 balpetegimmmm 1,5 sene önce bin liraydı şuan 3 bin 500 lira olmuş benim yaptırdığım yerde Bursada yaşıyorum. 1 kere yaptırdım yarım saat bile sürmüyor hemen normal hayatınıza dönüyorsunuz iğne izleri 1-2 gün kalabiliyor ve hafif şişlik. Etkisi çok güzel gerçekten genç dinamik gösteriyor cildi bakışları ama 5-6 ay sonra tekrar yaptırmanız gerekiyor. Kalıcı değil geçici maalesef