Nuraymehmet ben memede uyutmuyorum sallamıyorum da nasıl uyuyor peki ?
Önce emiyor on beş dakika dik tutuyorum
Sonra gazını çıkarıyorum eğer büyüğünü yaptıysa altını temizliyorum
Sonra yatına yatırıp battaniyesinin bir ucunu kolunun altından geçirip bir gözünü kapatıyorum uyuma pozisyonu olduğunu bilip kendi anne ıııııııı diyerek ağlayarak kendi kendine uyuyor
Ablam beni tembihlemişti bir pozisyon şekli bul hep öyle yap diye ne zaman o pozisyona getirsem uyku saati olduğunu biliyor
Acıkınca da hep me vereceğim me veriyorum diyorum her acıkmasında me diye ağlıyor
Ben ağlamasına hemen kanmadım eğer ağladığında alsaydım sallasaydım ona da öyle alışacaktı
Bence bebekler sallayarak uyumayı bilmiyor biz öğretiyoruz