Bu sabah balkabağı tadımı yaptık. Yanında yoğurtlu kabak verdim ama çok az yedi. Doktorun dediği bir çay bardağı ölçüye yaklasmadik bile. Zamanla olacak inşallah 🥰 bugün ilk defa kaşığı tutup kendine doğru çekti ve ağzını açtı. Bence bu da büyük bir adım. Ve ilk kez bir sebzeyi sevdi, balkabağı tatlı olduğu için sanırım. Muhallebisini ve çorbasını da yaparım ilerleyen süreçte.