MeleKk34 kirden dolayı değil zaten rahatlasın diye oluyor, kaka yapıyor 13 aylık benim batıyor üstü başı bazen hareketli bezden sızıyor ıslak mendil kullanmıyorum yıkıyorum poposunu diye direk duşa sokuyorum. Ayrıca burnu açılıyor çok daha rahat uyuyor. Sadece kir için düşünmeyin. Zaturre oluşu farklı bir sebeptendir ev soğuk falandır yada banyo vs.