Arkadaşlar merhabalar, 4.aya girerken sizin bebislerde de ataklar yaşandı mı iştah azalması,, normalde günde bir iki defa mama da veriyordum ama mamayı asla almak istemiyor sütüm de bazen yetmiyor korkuyorum bünyesi zayıf düşecek ve hastalanacak diye… Ne zaman normale döner bu acaba