Aselin_annesii Bebeğimi dün ultrason iÇin götürdüm ve alfa açıları 55 ve 59 çıktı beta açıları 48 ve 49 çıktı arkadaşlar doktor tekrar bir ay sonra gel dedi korktum bebeğim kız normal olduğunu söyledi benim gibi bu durumu yaşayanınız var mı ayrıntılı bilgi vermedi doktorum bu konuda
Kivicik Aselin_annesii bildiğim kadarıyla alfa açısının 60 ve üzeri olması bekleniyor gelişimlerini daha tamamlama aşamasındalar , doktorlar çift bez öneriyor siz çocuj doktorunuza gösterdiniz mi sonucu isterseniz tekrar başka hastanede ölçtürün benimkini yanlış ölçtüler 1 ay çift bez takmak zorunda kalmıştım
ttugbaerdemli 
Anneyimmm1 Bizimde 58 çıktı kasımda tekrar gideceğiz Çift bez kullanıyoruz Kanguru kullanımını önerdi doktorumuz Birde uyurken ayaklarını birleştirmemesi adına bir şeyler koyuyoruz Biraz araştırdım da genelde 3. Ayın sonuna doğru düzeldiği görülmüş İnşallah düzelirler 🙏🙏
ttugbaerdemli Bizim sol 51 pavlik bandaj kullaniyoruz, bu tedavide ilk 3 ay çok önemli biz gazı zorer e gidiyoruz çift bez bir tedavi yöntemi değil diyor inşallah geç kalmazsiniz birkaç ay bu şekilde
Masalergn ttugbaerdemli hiç alakası yok zaten burda amaçlanan bebeğinin bacaklarının orta kısımdan ayrık , geniş durması ki çift bez takınca da o şekilde duruyor bizim o şekilde düzeldi ve başına gelen çoğu kişinin bu şekilde düzeldi
Masalergn Benim kızımda aynıydı genelde sol bacağında oluyor bu durum doktorlar doğru düzgün bilgilendirme yapmıyor 1 ay boyunca çift bez taktım düzeldi çok şükür