ezgiiturkk nazlimom_ ben yediriyorum ama en fazla iki gün veriyorum aynı yemeği artsa bile çöpe atıyorum doğrusu ne bilemem 😂
motherofasya nazlimom_ nazlimom_ yinede israf etmemek adına havucu kabağı bölerek pişirmeliyiz. Kendimde dahil😇🙏