Sonay93 odanız gün ışığını alan bi odaysa ayrıca ışık açmanıza gerek olmaz zaten. Ama mesela sabah 6da gün doğuyorsa ve sizin odanız karanlıksa 6da sonra odanızı aydınlatın. 6da batıyorsa siz de odanızdaki ışığı azaltmaya başlayın. Tam uyku saati de zaten ideal 7-7.30 gibi tam karanlık yaparsınız. Yani dışarının ışığına bakarak odanın ışığını da halledin. Dışarısı ışıklıysa oda da ışıklı, karanlıksa oda da karanlık şeklinde. Biraz karışık anlattım sanırım aklınızı karıştırmadım umarım