Kuzeymomss Oğlum ayın 29unda 6 aylık oluyor ve ek gıdaya geçiyoruz. Neler almam gerekiyor? Önlük, tabak, kase, kaşık, cam rende, meyve filesi bunları aldım. Peki başka neler gerekli, neler almam gerekiyor? Yardımcı olur musunuz.
Kuzeymomss Sunshinemom alıştırma biberonu da aldım bu küçük olanlardan. Fakat bebeğim güçlü çektiği için tıkanıyor. Kaç oldu nefesi gitti resmen. Önerebileceğiniz alıştırma bardağı var mı?
Sunshinemom Kuzeymomss o sorunu bende yaşamıştım o mu bu mu derken zamanla ona alıştı düzgün içmeye başladı. Akışı yavaş olan biberonlar bakılabilir ama onlarda normal biberon oluyor genelde.