Merhaba,
9 günlük bebeğim var ilk 4 gün kaka yaptı. Son 5 gündür kaka yapmıyor ilk iki gün sütüm gelmediği için aptamil mama verdim sonra sütüm geldi diye mamayı kestim emmesi güzel sık sık da emziriyorum ama kaka yapmıypr bebeğimde herhangi kabızlık belirtisi şişkinlik huzursuzluk ıkınma güçlüğü vs yok alttan üstten gaz çıkarıyor ama kaka yok. Önerisi yada aynı durumu yaşayan var mı??