Merhabalar anneler🌸 2. Ayımızda kalça ultrasonu çektik doktorumuzun yönlendirmesiyle sağ alfa açımız normalin gerisinde çıktı yapılan ölçüme göre , doktorumuz çift bez takmamızı ve 3. Ayda tekrar ultrason çektirmemizi istedi. Bugün 3.ay kontrölümüzde tekrar aynı hastanede başka uzman doktor çekti ve dediği zaten problem yokmuş yanlış çekilmiş dedi, şuan da da tüm değerleri normal dedi tekrar tekrar ölçümleri yaptı. Ve biz boşuna 1 ay bebeği rahatsız edip çift bez taktık. Size nacizane önerim lütfen bir hastaneyle kalmayın ben şuan onun pişmanlığı içerisindeyim. Doktorumuz ilk değerlere baktığında olumsuz konuşmadığı için daha gelişim aşamasında vs dediği içinde biz de güvendik ölçümlere açıkçası hata yapmışız.O bir ayın stresi bile yetiyor . Hepinize sağlık dilerim🌸🌸