prensesannesiiiiiiiiii Kızımın 11 aylik olmasına 5 gün kaldı anne baba ne zaman der dedirtmek lcin neler yaptınız sizinkiler ne zaman dedi
papatya_1125 prensesannesiiiiiiiiii benimki de 25 Kasım baba gege diyor. Inna diyor öpücük yok bolca çığlık 😁ayakta durma cabalari