MelisaGoktugMommy Zynpsare ben kullandim canim kizim iki yasinda bile yoktu eczacimda doktorumda sikinti olmaz demisti ben bi cay k kadar kullaniyordum cok memnun kalmistim tavsiye ederim
Mira-mommy O tür takviye edici gıda türü ürünlerde 4 yaş ve üzeri ibaresi yazması zorunlu, o sebepten yazılıyor tüm ürünlere ama siz yine de bir doktora danışın bence