13 ay 21 günlük bi oğlum var kendi yürüyebiliyor söylediğimi anlıyor ve yapıyor ama asla beni bırakmıyor yani bi yere gidicekse benim elimden tutuyor beni de götürüyor bişey alıcaksa benide götürüyor öyle alıyor yani misafirlikte sürekli peşimde yemek yemek çay içmek lüks gibi bişey benim için birde bu aralar meme düşkünlüğü başladı iştah desen sıfıra indir zorla yediriyorum yani sizde durumlar neler lütfen yalnız değilsin diyin çünkü çok mutsuzum bu konuda