motheroftwoangels Esra_Deva ahahahay ben bunu şimdi gördüm reisssellllaaam hosgeldin 🤣🤣🤣bende niye laf sokuyor diye düşünüyorum 😄😄😄
motheroftwoangels Tatlican bende bana diyorsun sanıyorum niye demiyorsun esra ablamız var Sibel diye 😃😃aşk olsun 🤣