Arkadaşlar bebeğim tam 1 yaşında. Yaklaşık 1 ay daha doktorumuza gidemeyeceğiz, köydeyiz. Bal ve süt başlamak istiyorum. Doktorlar bunlara başlarken özellikle bir şeye dikkat etmenizi söyledi mi? Doktora sormadan başlamamda bir sakınca var mı? Onlarda da 3 gün kuralı uygulayayım değil mi?