2 yaşında bir oğlum var. Kpss ye hazırlanıyorum öğretmenim ama atanmam halinde çocuğuma bakacak kimse yok. Annemde kaynanamda çalışıyor ve biz tainciyiz eşim asker sürekli yer değiştiricez. Her gittiğimiz yerde 2-3 yılda bir bakıcı değiştiricez veya kreşe vericem ki atandığım yer büyük ihtimal ücra yer olacağından kreş bulamayabilirim. Ayrıca 4 yıl çakılı kadro olacağımdan eşimde bizimle birlikte olamıycak oğlumla tek başımıza kalıcaz. Siz olsanız bu durumda ne yapardınız? Çocuğun okul çağına gelmesini mi bekleyim yoksa şimdi mi atanmaya çalışayım karar veremiyorum?