Bebeğim 5 ay 23 günlük. Doktorumun önermesiyle 4 gündür ek gıda tadımlarıına başladık. Doktorumun belirlediği programla başladım. Kabak tadımı yaptım havuca geçtik sebzeleri buharda haşlayıp püre halinde veriyorum. Ama ağzından çıkarıyor pek sevemedi alışamadı. Havucu da dün öyle yaptı. havuç suyunu sıkıp miyim acaba diye düşündüm. Bir sakıncası olabilir mi?