Merhabalar,
Doğum yapalı 6 ay oldu ama ben hala lohusa depresyonunda gibiyim. Kendi kendime ne yaparsam yapayım bunalımdan kurtulamadım. 9 ay önce babamı kaybettim. Derken doğum oldu ve şimdi ücretsiz izindeyim. Bebeğime tek başıma bakıyorum. Eşim elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor ama ben ruhen kendimi iyi hissetmiyorum, her şey fazla ağır geldi. Profesyonel destek almaya karar verdim. Bebeğimle gitmek zor olacağı için online seans yapan bir psikolog arıyorum. Yas süreci, doğum sonrası depresyon, özgüven eksikliği, terk edilme/kaybetme kaygısı gibi konularda çalışan, memnun kaldığınız, fiyat konusunda da bütçe zorlamayacak bir psikolog önerisi olan var mıdır?