Kızlar merhaba
19 günlük bebeğim var 2 gün önce işitme testine götürdüm bebeğimi oradan da sağlık ocağına o gün hava baya soğuktu o günden beridir bebeğim gaz çıkarmada sorun yaşıyor ve kaka yapamıyor bir kere masajla ve sıcak kompresle yaptırabildim bi rahatladı ama dünden beri yine zorlanıyor bu sefer ne yaptıysam kaka yapmadı dünden beri sıcak su torbasıyla yatırıyorum bebeği bi karnına bi ayaklarının altına koyuyorum olmuyor. Bir de bebeğim anne sütünden daha çok devam sütü içiyor sütüm az olduğu için onunda etkisi olabilir mi diyorum. Başına gelen tecrübe eden bi bakabilir mi ne yapayım? Bugün de kaka yapmazsa yarın doktora götürmeyi düşünüyorum