DlrOzn Bunu kullanan var mı kızım 4 aylık oldu ve eczacı nasıl kullanacağımı yazmamış yardımcı olur musunuz
livanurvealpinannesi61 DlrOzn ben 5 6 şişe ocean Microfer kullandım oğlumun değeri düşük çıktı hiç etkisi yok depoları doldurmamış bile kilo başı 2 damla verilir ocean.
Madampollyanna DlrOzn doktorumuz verdi bizede ,kilosuna göre 2 damla günde 1 kere ,yani 7 kiloyla 14 damla gb
Sblatc livanurvealpinannesi61 bende bunu kullanıyorum bazılarından işe yaramadığını duydum yarın kontrole gidip kan vericez sonuçları merak ediyorum. İşe yaramıyosa neden çoğu dr öneriyo acaba
Ysalvatore DlrOzn yani bizde doktoru önerdi bu demir ilacini sağlık ocaginin verdiği aşıri gaz ve kabız yaptı doktorumuz bu daha iyi diye bunu önerdi benim kızım 7 aylık 8 damla kullanıyorum 4 ay için ne kadardır bilmiyorum acikcasi
Kuzularinanasi DlrOzn suana kadar bi sknti yasamadik.memnunuz 20gun oldu baslayali.saglik ocaginin verdigi asiri gaz ve kokulu gaz yapmisti.
Mira-mommy Bu damlanın içeriğinde şeker veya glukoz veya tatlandırıcı tarzı bir madde var diye biliyorum bu da aklınızda olsun. Ben de kullanmıştım depolarına da bir etkisi olmadı içeriğini de öğrenince bunu bıraktım bestiron aldım daha dün başladık
livanurvealpinannesi61 Mira-mommy evet içinde pancar şekeri ve sodyum benzoat var sodyum benzoat çok zararlı Bi madde.