Benimde eşimin kasımın 4ünde doğum günü var pierre cardinden pijama takımı aldım ihtiyacı vardı bi kaç gün öncesinden kutlayabilirim işi gereği o gün evde olmayabilir o güne bi yemek planladım dışarıda kızımı anneme yada kayınvalideme bırakmayı düşünüyorum gündüzünde kendim bi yaş pasta yapacam emeğim olsun istiyorum yemekten sonra kızımı alıp uyutup pastayı kesip happy birtday😂😂