İkizlerim 7 ay 15 günlük oldular neredeyse ben doğumdan sonra 2 buçuk aylıkken spiral taktırdım hemen hemen 3. Ay dı taktırdığım zaman sanırım anlamadığım şekilde inanılmaz akıntım vede pütürlü parça düşürüyorum çok özür dilerim bunları söylerken ama yaşayan vardır belki aranızda diye sormak istedim kadın doğum a sıra kovalıyorum kovalasamda gidemiyorum eşim yokken yani sizdede oldumu başınıza geldimi inanılmaz bir akıntım var adetim 9 gün sürüyor ara lekelenmem hiç olmadı ağrılı değil o kadar ama nedenini anlamıyorum