Noname21 Kizlar bu iğneyi olanlar kac gün yaptırıyorsun 5 gün üst üste vurdurup bırakıyor musunuz yoksa 30 gyn devam mu
AA201207 Noname21 hastanın durumuna veya doktorun kanaatine göre değişir 9-13 hafta arası devam eder genelde
Madampollyanna Noname21 hangi aşamadasin8z? Transfer öncesiyse eğer transfere kadar devam, transfer olup pozitifse eğer 12 veya 14. Haftada bırakılıyor Tabi tedavi kisiden kişiye değişir. Tavsiyem doktorunuza danismaniz
AA201207 Noname21 kalmadan başlanıyor transfer öncesinden. Şayet embriyo tutunmuşsa devam ediliyor dediğim gibi en az 9 hafta. Sadece iğne değil diğer verilen ilaçlar içinde geçerli bu.
Esdoel Noname21 orasını bilmiyorum canım . Ama ilk hamileliğinde de soğuma kadar vurmuş iğneyi bunda da öyle olacakmış hatta belirli bir haftaya gelene kadsr karnına bant yapıştırıyor
Noname21 Esdoel ya aslında durum şu. Bizim bir komşu var tüp bebekle cocuk istiyor. Benimde hemsire olduğumu duyunca yapar mısın dedi ama ben pek istemiyorum açıkçası