123asaf123 Kızlar oğlumun süte alerjısı var doktora gıttık alerjı maması verdı yemedı yedıremedım benı de emmiyor sadece mamayla besleniyor tekrar gıttım tekrar alerjı maması verdı fakat bunu da yemıyor napıcam bılmıyorum böyle sorun yaşayan varmı?
senaalparslan 123asaf123 Merhaba benimde oğlumun süte alerjisi var bizde aptamil kulllanıyoruz doğduğundan beri oğlum 8 aylık ek gıdaya geçince mamanın tadını beğenmedi ben doktora danışarak mamasına vanilya şurubu koyuyorum öncekine göre yiyor sizde doktorunuza danışıp mamasına damlatabilirsiniz
123asaf123 MelisaGoktugMommy Ilkte aptamıl verdı şuankı verdıgı evolvıa rp1 onu da yemıyor pekmez koydum gene yemıyor
MelisaGoktugMommy 123asaf123 aslinda tadi en iyi olan digerlerine gore canim :/ Simdi sana onericeklerimi dene birde bakalim Mamayi soguk verme hep icme derecesinde sogukken tadi daha berbat oluyor Birde vanilya surunu dene migros file marketlerde var bi damla hemen dr oetker marka Onun disinda mamayi yapinca biberonu acik birak kokusi ciksin Bunlara ragmen icmiyorsa uyurken icirmeyi dene
123asaf123 MelisaGoktugMommy pekı hıc ıcmezse napıcam bılmıyorum normal mamayı ıcıyor ama şıkayetlerı çok artıyor sabah akşam hıc durmadan aglıyor ıcerken karnı gürül gürül ötüyor
Tugce2391 Bizde raporlu Bebelac pepti junior kullanıyorz muz ve elma yanlış hatırlamıyorsam bnm oğlum yedi aylık oldu üç aydır kullanıyorz sıkıntı yok