9 aylıkken 10.300 dü şimdi 1 yaşında 10.800 gr olmuş. Beslenmesi de iyi ama sadece yarım kilo almış 3 ayda. Yürüme ya da emekleme yok henüz. Hareketli ama oturduğu yerden hareketli . Sizin bebişler bu aylarda kaç gr alıyordu ? Aklıma takıldı anneler normal mi ?