yeniannee1 Emzirirken diyet yapan var mı ? Varsa nasıl yapıyor ne tüketiyor bilgi verin kızlarrr.. birde emzirirken yeşil cay vs bebege zararlı olur mu ?
goldumsu yeniannee1 yeşil çay içilmiyor. Ama diyet demeyelim de sağlıklı beslenmek gerek. Ben 4 ay oldu henüz başlayamadım ama emzirirken çok acıkıyorum mecbur yiyorum
kahvesever93 yeniannee1 Diyet yapmıyorum, emzirdiğim için aksine, öğlen yemeği de yiyorum🤣 biraz beyaz ekmek tükettiğim de oluyor.
Myagmurr yeniannee1 sabahları ekmeksiz sağlıklı kahvaltı yapıyorum öğlen ya etli ya tavuklu ya da tarhana falan farketmez gaz yapmıcak sağlıklı çorba içiyorum akşamda ya yeşil yapraklı sebze yemekleri yiyorum ya da et haşlama tavuk haşlama ızgara köfte vs hiçbiri yoksa yine çorba ve günde 3 litre su. 19 günlük lohusayım 9 kilo verdim
yeniannee1 goldumsu yeşil cay hala yasak mı 🤦🏼♀️ bEnde yiyorum sürekli dikkat etmiyorum ama kılo da vermem gerek cok aldım.. ne yapsam bilemedim
yeniannee1 kahvesever93 ay bende emziriyorum ama sütüm cok az bir artmadı anlamadım..Diyette yapAmıyorum
goldumsu yeniannee1 malesef doktor bitki çaylarını önermedi. Motivasyon grubu kursak sağlıklı süt azaltmayan güzel tarifler paylaşsak
Myagmurr yeniannee1 yok canım kendi kafama göre hatta diyette yapmıyorum böyle besleniyorum hatta nedense iştahım kesildi benim kendimi zorlayıp yiyorum bunları. Lohusa korsesi kullanıyorum bu lastikli çengelli olanlardan onunda etkisi var zayıflamada karnım hiç kalmadı
yeniannee1 Myagmurr nerden aldınız korseyi ? Ben 28 günlük lohusayım şimdi kullanmaya baslasam gec olur mu acaba
Myagmurr yeniannee1 valla ben dolap uygulamasından 2.el aldım 40 tlye. Olsun başlayın kimi doktor 1 ay önermiyormuş bile. Ben faydasını çok gördüm karnım tamamen gitti
Myagmurr yeniannee1 sıkılaştırıcı korse olması lazım sizinkiside öyleyse toparlayıp sıkıyorsa olur tabi ben sabah takıyorum akşam yatarken çıkartıyorum
Ceila yeniannee1 doktorunuz tavsiye ederse kullanmanızı öneririm. Dışardan toplama etkisi gösterse de doğum sonrası rahim kaslarının kendi kendine çalışmasına engel oluyormuş. Emzirmek, yürüyüş toparlamaya daha faydalıymış. Pek önermiyorlar yani korseyi
bhtsizbdvi yalnizkalp nasıl ya ekmek yok mu harbi mi eee tamam yemem o zamanben de ama şey başka ne yediniz 3 aylığız biz neyi yemem lazım mesela