Anneler ben normal dogum yaptım ama 2 ay olacak.karnım böyle salmış gibi toplamak eski halini almaaı için ne almalıyım tayt korse falan ? ÖNERİNİZ denediginiz memnun kaldıgınız ürün varsa yazarmısınız😔 bide toparlar mı karın ben grç mi kaldım kullanmaya?