aysima09865 Bebeğim 1 aylık emziği yanlısliklq 6-18 ay almışım geride iade edemedim çok da para vermiştim bebeğim büyük emse sorun olur mu?
Busraata aysima09865 sorun olur bence herşeyin ayına göre olanı uygundur 6.aydan sonra kullanabilirsiniz onu.Agzina göre büyük çünkü.
ervakusunannesi aysima09865 yenisini al onu da zamanı gelince kullanırsın. Büyük emzik diş damak yapısı açısından sorun olur, ayrıca meme reddi ihtimali de artar