Anneler lütfen tecrübeniz varsa cevaplayın, evladım 2 ayı doldurmak üzere ve geceleri hep horluyor, tıkanıyor ve tıkandığı için uyanıp duruyor. Doktor bebeklerde olur dedi. Sizinkiler de böyle mi? Yatağını eğimli yaptık, başına minik yastık koyduk, basının yönünü uyurken değiştiriyorum, burnuna NAZALNEM tavsiye ettiler aldık, burnunu serum suyuyla yıkadım… Ne yaptıysam çocuğun gece horlamasini ve tıkanıp uyanmasını engelleyemiyorum. Yalnızca yan yatınca uyuyabilir oldu geceleri. Onda da yan yatmak istemiyor düzeltiyor hep kendini. Ne yapabilirim?????