Emine1414 ilk dişini 3 ay 20 günlükken çıkardık ve hiçbirşey anlamamıştık sadece elini ağzına sokuyordu bi de ben kontrol edeyim diye baktığımda elime battı ondan 1 hafta sonra yanındaki dişi çıktı onda da sadece çok kaka yapmıştı ishal demem için 7-8 defayı geçmesi gerekir ishal değildi. Şu an 4 ay 27 günlüğüz üstten dişi geliyor 4. ayın verdiği huzursuzluk da eklenince sürekli ağlayan bağıran huzursuz uykusuz saçını kulağını çeken herşeyi ağzına almaya çalışan alamadıkça daha çok ağlayan emmek istemeyen emmedikçe çişi azalan bi bebeğe dönüştü🤦🏻♀️