Kızlar internetten bez sipariş edecegim hepsi burada 2.si 1 ₺
Normalde sleppy 5 numara kullanıyordum toptancidan aliyoruz bezi daha uygun 5 numara kalmadığı için molfix 5 aldım o da sleppy nin 6 numarasına eş ve biraz büyük gibi sleppy nin 5 numarası da küçük gibi şimdi sleppy alacağım ama 5 + alsam mı acaba külot bezlerin bedenleri nasıl biliyor musunuz ya da cırtlı 5+ mı almalıyım 8 ay 18 günlük kızım