Leylaa_ Cumartesi randevum var . Ombre yaptıracağım ama bu gün adet oldum Boyatmak ile boyatmamak arasında kaldım dipten boya olmayacak . Bilgisi olan var mı ??
sevgii_123 Leylaa_ bende boyatiyorum bugün ilk boyamam olucak inşallah güzel olur daha önce aralara ışıltı attirmistim
Aysenur-Goktug Leylaa_ adetken boyatmamalarinin sebebi kadınların vücut isilarinin yükselmesinden dolayıymis bu işi yüzünden boya tam anlamıyla tutmayabiliyormus dipten değilse tutar zaten 😊
Leylaa_ Yagmuurr Bende öyle duyuyorum . Ama dipten olmayacak o yüzden zaten boya da abdest geçiriyor bende kararsız kaldım