basak776 Aaa aynı biz😁 doktorumuz bu ay için tüm bu anlattıklarınızı yaşayacağımızı söyledi ve hemen başladı hatta 18.ayda bu durumun en üst seviyesini göreceksiniz dedi bu aylarda çok normalmiş. Ayrılık kaygısı, anneden kopmak istememe ve sürekli bi anne kucağında sağı solu işaret edip gezmek isteme, oyun halısına bıraktığım an mızmızlığa başlama ne yapcağımı ben de şaşırıyorum. Doktorumuzun önerisi ihtiyaçlarını giderin sonrasında hala mızmızlık yapıyosa görmezden gelin bi süre sonra mızmızlığı bırakıp sakinleşecektir dedi ama ben kıyamadığım için yapamıyorum. Varsa çözüm bulan ben de bekleyeyim şurada.😁