alyaninannesi1 Tubiiik benim 1 yaşını 1 ay olcak geceli daha mağlesef bişi yok 9 aylıkken aslında anne baba felan diyodu ama onuda bıraktı artık söylemeyi oyuncaklarını verirken al diyo okadar
Elfelf475 Tubiiik 12 ay 3 gunluk oglum Gel, Bu (istediği şeyleri ve sormak istediklerini bu diyerek anlatır), Ver, Anne, Baba aklıma gelenler bunlar
Tubiiik Benim kızım 16 aylık 20 küsür kelimesi var nasıl acaba diye merak ettim ısrarla da dede demiyor niyeyse🙂
Gnlyae Tubiiik kızım 7ay 20 günlük dede,gel gel ,baba,aba ,diyor birde teyzesinin köpeğini gördüğünde aboo diyor😊
Tubiiik Havvakck 🙃 salamıyorum maalesef o söyleyebildikçe benim hoşuma gidiyor öğretiyorum ama dedeyi ısrarla söylemek istememesini anlayamadım o yüzden 😊
Mira-mommy Kızım tam 1 yaşında şu an. Anne-baba-dede-abi-anane-mama-ayşe-atta-gittii-attii-piş piş-ce ee gibi kelimeler söylüyor hayvanları gösterip bu hayvan be diyor kızım diye sorduğumda da hav hav-möö-mee-aii-auu gibi hayvan seslerini söylüyor ama şunu unutmayın ki her bebeğim gelişimi farklıdır benim kızım dil olarak baya gelişmiş durumda ama örneğin 11 aylıkken emekledi ve hala da yürümüyor hatta şu an için öyle bir niyeti de yok yürütmeye çalıştığımda kork kork diyor 😂
Tubiiik Mira-mommy yok ondan değil benim kızım daha kendi kalkıp oturamıyor bile ona kalırsa😁 merak ettim hergün bir kelime öğreniyor nerdeyse şaşırıyorum ben de
Oldugugibibiri Tubiiik ama baya süredir söylemiyor. Arada oluyordur da 3 ay çok uzun sanki. Bu süreçte hiç kelime olmaması, yeni kelime eklenmemesi beni biraz endişelendiriyor doğrusu
Yasemnn34 Tubiiik 13 aylık anne, baba, dede, meme, bir, iki, zeytin, lamba, gel gel, al, hadi, gool, gidelim mi dediğimde de gi diyor galiba bu kadar 😄 arada yine kendince uydurduğu bir kaç kelime var