Oğlum 4 aylık.Dişlerı cok kaşınıyor.Kehrıbar kolye veya bıleklık al,diş cıkması durumunda agrıyı azaltır dedıler.Doğru mudur?Alanlar bileklik mi tercıh edıyor,sonucta boncuk ya Allah korusun kopar falan cocugun agzına gıder.Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?