İyi günler hanımlar bebeğim 31 günlük ve 14 günlük olduğun bu yana sürekli kusuyor büyük insan gibi uykusunda bile kusuyor gaviscon infant başladı doktorumuz oda bebeğe yan etki yaptı kabız oldu. İlacı bıraktık malesef sadece akşamları uyurken yarım veriyorum. Ama yeni bir problemimiz daha var uykuya dalamiyor hiç bir şekilde tam uyuyor geri acıyor gözlerini huzursuzlaniyor bırakın ev işi yapmayı sabahtan bu yana bırakıp lavabaya gidemedim siz bu dönemler de ne yaptınız nasıl atlattiniz ve ne kadar sürdü?