Maysakusunannesi kaybettiğiniz hiçbir şey yok. 3,5 aylık bebeğimi 2,5 aydır sağarak besliyorum. Çok zorlu ama ama sizi mutlu edecek yeni bir tola başlamışsınız. Çünkü stresten uzaklaştığınızda bebeğinizle ne kadar güzel vakit geçirdiğinizi anlayacaksınız. Gece gündüz sağmak ve sağma makinesiyle çok yakın arkadaş olmak size zor gelecek ama alışacaksınız. 2,5 aydır her gece daha ne kadar dayabileceğimi düşünüyorum. Ama her sabah o sütü verirken ömür boyu sağarım diyorum 🥲 bazen emzirmek istiyorum. İçime sığmıyor bu isteğim ama maalesef böyle olacakmış. O yüzden bebeğiniz gelmeyecek zamanları böyle mutsuz geçirmek yerine, akışına bırakmak daha iyidir herhalde 🌸