Bebeğim gün içinde sürekli uyuyor sarılık geçirdi ama geçen hafta bugün değeri 8 e düşmüştü doktor tamam geçmiş demişti.
Diğer tahlilleri de iyi çıkmıştı. Bugün sağlık ocağına gittim 1 haftada 500 gram almış kilo alımı da güzel. Ama hep uykuda. Gözü kapalı mamasını içiyor emiyor geri uyuyor. Bazen gözünü açıyor o zaman da 3 saati geçik uyumuyor sonra yine tüm gün uyuyor. Çok kafama takıyorum psikolojim bozuldu resmen. Normal mi bu durum ?