Ben operasyon geçirmiştim ve iki defa çektirmek zorunda kaldım. İlkinde oradaki görevli şimdi git ilk sütünü sağ at demişti öyle yapmıştım daha sonra emzirmiştim. İkincide de hiçbişey olmaz emzir iki saat sonra dediler emzirdim valla yapacak bişey yok.