Bebeğim 5.5 aylık. Bu aralar gündemimizde uyku var çünkü yaklaşık 1.5 aydır uykularımız bozuk. Gece 40-45 dkda bir mutlaka uyanıyor, memeye temas etmezse ağlamaya başlıyor memeye temas ettiği an iki üç kere emip uyuyor. Bu döngü sabaha kadar böyle 🤦🏻♀️ Gündüz uykularına vs dikkat ediyorum uyku aralıklarına da ama bu sorunun sebebini asla anlayamadım. Gündüz de öğlen 2-2.5 saat uyuyan çocuk gitti bütün uykularını 40 dk yapan çocuk geldi yerine. Fikirlerinize ihtiyacım var bu durumu yaşayan anneler nasıl çözdünğz?